ΑΓΟΡΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Τα προϊόντα που διατίθενται από το ηλεκτρονικό κατάστημα pricecom.gr, έχουν όλα ευρωπαϊκές προδιαγραφές, προκειμένου να μπορούν να εξυπηρετήσουν πελάτες από όλα τα μέρη της Ευρώπης. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά και άλλα στοιχεία των διατιθέμενων προϊόντων είναι διαθέσιμα και μπορεί κανείς να τα βρει ακολουθώντας τις οδηγίες αναζήτησης που παρατίθενται αναλυτικά μέσα στις σελίδες του ηλεκτρονικού καταστήματος και επιλέγοντας αργότερα το όνομα του συγκεκριμένου προϊόντος που τον/την ενδιαφέρει

H PRICECOM ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ Ε.Π.Ε κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Παρόλα αυτά δεν μπορούν να αποκλεισθούν περιπτώσεις λαθών σε τιμές και δευτερεύοντα χαρ/κά προϊόντων και δεν μπορεί να εξασφαλισθεί, ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή «ανθρώπινα» λάθη κατά την ενημέρωση / αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος. Για την σφάλεια και την αποτελεσματικότητα των αγορών σας καλούμε εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προχωρήστε στην παραγγελιά του να επικοινωνήστε μαζί μας στο 2108250833 ή μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου.

Επίσης σας συνιστούμε πριν προβείτε σε αγορές από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα να επισκεφτείτε την ενότητα όροι χρήσης, όπου θα βρείτε χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία και τον τρόπο αγοράς προϊόντων.

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός προθεσμίας 14 εργασίμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβετε τα προϊόντα. Στην περίπτωση αυτή επιβαρύνεστε το άμεσο κόστος επιστροφής. Στα επιστρεφόμενα από  εσάς  προϊόντα χρήματα δεν περιλαμβάνονται έξοδα αρχικής αποστολής σε εσάς αν υπερβαίνουν το κόστος καθολικής ταχυδρομικής υπηρεσίας. Οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, δηλ. χωρίς να έχουν αποσφραγισθεί, λειτουργήσει ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο.

Συγκεκριμένα για τα κινητά τηλέφωνα εντός 3ημερών από την ημερομηνία αποστολής τους. Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, θα ήταν χρήσιμο να ελέγχετε την κατάσταση των διατιθέμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, λάθος είδος κλπ).

Το ηλεκτρονικό κατάστημα pricecom.gr δε δέχεται επιστροφές προϊόντων που έχουν ανοιχτεί ή χρησιμοποιηθεί. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να απευθυνθείτε με την εγγύηση των προϊόντων απευθείας στην εκάστοτε αντιπροσωπεία. Στα επιστρεφόμενα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα  χρήματα δεν περιλαμβάνονται έξοδα αρχικής αποστολής σε εσάς αν υπερβαίνουν το κόστος καθολικής ταχυδρομικής υπηρεσίας.

Σε τυχόν παραλαβή από τον αγοραστή ελαττωματικού προϊόντος ισχύει η διαδικασία DOA / DAP και ισχύουν οι παρακάτω όροι:

1. Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί από τον πελάτη στο κατάστημα Αριστοτέλους 133 Αθήνα εντός 7 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του.

Επιπλέον, προκειμένου η συσκευή να γίνει αποδεκτή για αντικατάσταση, δεν πρέπει να έχει υποστεί αντικανονική χρήση ή να φέρει σημάδια «κακής» μεταχείρισης, (γρατσουνιές, χτυπήματα, σημάδια οξείδωσης, κ.ά.). Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί πλήρες, ήτοι να περιλαμβάνοντα στη συσκευασία πέρα από το κινητό, όλα τα παρελκόμενα, όπως ενδεικτικά: μπαταρία, φορτιστής, handsfree/Bluetooth ακουστικά, εγχειρίδιο οδηγιών, CDs’, καλώδια, κλπ., έτσι όπως αυτά περιγράφονται στις οδηγίες χρήσης.

Επίσης, η συσκευασία θα πρέπει να είναι πλήρης και σε άριστη κατάσταση , (όπως ακριβώς αγοράστηκε, χωρίς σκισίματα και με ευανάγνωστα τα σειριακά νούμερα).

Με την επιστροφή της συσκευής σας θα πρέπει να προσκομίζεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς, (απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο).

Σε περίπτωση που η αγορά έγινε μέσω πιστωτικής κάρτας, θα πρέπει να προσκομίζεται και σχετική απόδειξη συναλλαγής..

- Η περίπτωση DOA (Dead on Arrival) αναφέρεται στην περίπτωση που η συσκευή ποτέ δεν τέθηκε σε λειτουργία λόγω εργοστασιακού ελαττώματος.

- Η περίπτωση DAP (Dead After Purchase) αναφέρεται στην περίπτωση που η συσκευή σταμάτησε να λειτουργεί λόγω κάποιου προβλήματος που παρουσίασε μόνη της, εντός των 7 ημερών.

Το επίσημο τεχνικό τμήμα του εκάστοτε κατασκευαστή στην Ελλάδα πιστοποιεί αν η συσκευή τηρεί τους όρους εγγύησης DOA / DAP  .

Σε καμία περίπτωση η διαδικασία DOA / DAP δεν αναγνωρίζεται, εάν δεν υπάρξει αντίστοιχη επίσημη έγγραφη επιβεβαίωση από το τεχνικό τμήμα του επίσημου κατασκευαστή.

Το χρονικό διάστημα που απαιτείται για τον έλεγχο της εκάστοτε συσκευής, εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από το τεχνικό τμήμα.

Η εταιρεία PRICECOM ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ Ε.Π.Ε, δε φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε καθυστέρηση υπάρξει στην διαδικασία ελέγχου.

Η εταιρεία PRICECOM ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ Ε.Π.Ε , σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστά κάποιο ελαττωματικό προϊόν και δεν επιστρέφει χρήματα, εάν δεν έχει προηγηθεί έλεγχος και αντίστοιχη έγγραφη επίσημη επιβεβαίωση του επίσημου κατασκευαστή, ότι βρίσκεται σε ισχύ το DOA / DAP.

Εάν το προϊόν δεν παρουσιάζει κάποιο πρόβλημα βάσει του επίσημου πορίσματος της αντιπροσωπείας (που προσκομίζεται και στον πελάτη) θα επιστρέφεται πίσω και ο πελάτης θα επιβαρύνεται με τα έξοδα παραλαβής και αποστολής της συσκευής.

Σε περίπτωση που δεν υπάρχει επαρκές απόθεμα για την αντικατάσταση του προϊόντος  DOA το κατάστημά μας μπορεί να αντικαταστήσει το προϊόν με άλλο ίδιων ή ανώτερων τεχνικών προδιαγραφών ή αναγραφόμενης τιμής ή να προχωρήσει σε επιστροφή των χρημάτων στην αρχική τιμή αγοράς στον πελάτη.

Αν δεν συμφωνείτε με τους παραπάνω όρους παρακαλώ όπως να μην ανοίξετε την συσκευασία σε περίπτωση που την έχετε παραλάβει μέσω courier και να μας την επιστρέψετε για να σας δώσουμε τα χρήματα σας πίσω αλλιώς ισχύουν τα ως άνω.

Δεν δικαιούσθε υπαναχώρησης στις περιπτώσεις του άρθρου 3ιβ του ν.2251/94 και σε κάθε άλλη περίπτωση που αυτό προβλέπεται από τον νόμο ή την παρούσα σύμφωνα με το νόμο. Ενδεικτικά δεν δικαιούσθε άσκηση υπαναχώρησης σε προϊόντα όπως πχ ακουστικά, πλαστελίνη για λόγους υγιεινής, την προμήθεια σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση και την προμήθεια ψηφιακού περιεχομένου μη παρεχόμενου πάνω σε υλικό μέσο, εάν η εκτέλεση ξεκίνησε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και την επιβεβαίωση εκ μέρους του ότι χάνει έτσι το δικαίωμα του υπαναχώρησης.

ΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ. ΕΥΘΥΝΗ ΠΩΛΗΤΗ ΓΙΑ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΑ.

Ο παραγωγός κάθε προϊόντος το οποίο αγοράζετε ευθύνεται για κάθε ζημία που οφείλεται σε ελάττωμα του προϊόντος του. Κάθε συμφωνία περιορισμού ή απαλλαγής του παραγωγού από την ευθύνη του είναι άκυρη. Οι αξιώσεις κατά του παραγωγού για ζημιές παραγράφονται μετά τριετία αφότου ο ζημιωθείς πληροφορήθηκε ή όφειλε να πληροφορηθεί τη ζημία, το ελάττωμα και την ταυτότητα του παραγωγού. Μετά δεκαετία από την κυκλοφορία του συγκεκριμένου προϊόντος επέρχεται απόσβεση των δικαιωμάτων του ζημιωθέντος κατά του παραγωγού. Σε περίπτωση αμφιβολίας ως προς την ταυτότητα του παραγωγού ενός προϊόντος που προμηθευτήκατε από εμάς, παρακαλούμε ενημερώστε μας.

Κάθε διαρκές καταναλωτικό αγαθό συνοδεύεται από την εγγύηση του κατασκευαστή του προϊόντος ή της επιχείρησης που εισήγαγε το προϊόν στην ΕΕ ή της επιχείρησης που επιθέτει στο προϊόν τα σήματα της εμφανιζόμενη ως κατασκευαστής (του λοιπού "ο Κατασκευαστής"). Παρακαλούμε να δώσετε ιδιαίτερη βαρύτητα στους όρους της παρεχόμενης από τον Κατασκευαστή εγγύησης όπως αυτός ορίζει μέσω  της επίσημης αντιπροσωπείας του και ιδίως αυτά τα οποία αφορούν πληροφορίες για την ασφαλή χρήση και συντήρηση των προϊόντων.

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, σας ενημερώνουμε σχετικά με τα βασικότερα σημεία χρήσης, service της συσκευής σας.

ΧΡΗΣΗ

Για τη σωστή λειτουργία της συσκευής σας, (φόρτιση της μπαταρίας, ρυθμίσεις, επιπλέον δυνατότητες, κ.ά.), συμβουλευθείτε  το εγχειρίδιο οδηγιών χρήσης που βρίσκεται εντός της συσκευασίας.

SERVICE

Η εγγύηση των συσκευών είναι διετής και αφορά τις συσκευές όλων των κατασκευαστών ΕΚΤΟΣ των συσκευών της APPLE όπου καλύπτονται από ετήσια εγγύηση. Η Εγγύηση δίδεται από τον εκάστοτε κατασκευαστή.

Η εγγύηση δεν καλύπτει βλάβες που προήλθαν από κακή χρήση, υγρασία, αντίξοες συνθήκες και επεμβάσεις από μη εξουσιοδοτημένο Service.

Εάν παρουσιαστεί πρόβλημα στη συσκευή σας, εντός ή εκτός εγγύησης, απευθύνεστε στην εκάστοτε αντιπροσωπεία

Τέλος η PRICECOM ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ Ε.Π.Ε  έχει απέναντι σας όλες τις υποχρεώσεις που προβλέπονται στον Αστικό Κώδικα για τον πωλητή. Ειδικά σε περίπτωση ελαττώματος του προϊόντος που σας πωλούμε μπορείτε (α) να ζητήσετε την επισκευή του χωρίς επιβάρυνση σας ή την αντικατάσταση του με άλλο εκτός και αν αυτό είναι αδύνατο ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες (β) να ζητήσετε την μείωση του τιμήματος και (γ) να υπαναχωρήσετε, εκτός και αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Οι παραπάνω υποχρεώσεις δεν υπάρχουν σε περίπτωση που το ελάττωμα έχει προκληθεί από εσάς, ή από εν στενή ή ευρεία έννοια ανωτέρα βία. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής, τα οποία ισχύουν και για την κάλυψη Συμβολαίων Επέκτασης Εγγύησης (THE CLICKERS) και δεν μεταβιβάζονται από αγοραστή σε αγοραστή. Οι υποχρεώσεις αυτές σε κάθε περίπτωση παραγράφονται εντός διετίας.

 ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Χωρίς περιορισμό των διατάξεων περί Υπαναχωρήσεως του άρθρου 8, η ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις : Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελιάς μπορείτε να κάνετε πίσω «back» και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί «αφαίρεση. Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε το 2108250833 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελιάς σας. Μετά την παραλαβή του προϊόντος, καλέστε μας στο 2108250833 ή επικοινωνήστε μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου, εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελιάς. Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας.