ΜΕΝΟΥ
Your Cart

DOA / Service

Όροι εγγύησης

Όλα τα προϊόντα μας καλύπτονται από εγγύηση με το παραστατικό αγοράς τους από τα επίσημα service της εκάστοτε αντιπροσωπείας τους.

Για να καλυφθείτε από εγγύηση αποστέλλετε το προϊόν συνοδευόμενο από ένα αντίγραφο του παραστατικού αγοράς στα επίσημα service αντιπροσωπείας προκείμενου να περάσει από τεχνικό έλεγχο. Στην περίπτωση των Xiaomi η εγγύηση παρέχεται από το κατάστημα μας.


Επιστροφές  «D.O.A.» 

Η εγγύηση D.O.A. παρέχεται για τις πρώτες 7 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος, υπό τις παρακάτω προϋποθέσεις:

Το προϊόν πρέπει να σταλεί από τον πελάτη εντός 7 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, με την πλήρη συσκευασία του και το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς.

Η κακή λειτουργία του προϊόντος πρέπει να οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή και όχι σε βλάβη που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος, όπως για παράδειγμα από πτώση, λειτουργία εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή, επέμβαση στο εσωτερικό ή το λειτουργικό του από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς κλπ.

Το προϊόν θα αντικατασταθεί (ΜΟΝΟ και εφόσον πιστοποιηθεί η βλάβη από την επίσημη αντιπροσωπεία ή το service)**. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν το κατάστημα.



Oι διαδικασίες που πρέπει να ακολουθηθούν για να καλυφθείτε είναι: Αποστέλλετε το προϊόν στην ACS στο Σύνταγμα υπόψιν Pricecom με χρέωση δική μας και με τη σειρά μας το αποστέλλουμε στο αντίστοιχο εξουσιοδοτημένο service για τεχνικό έλεγχο και επίσημη αναφορά της βλάβης.

Εφόσον διαπιστωθεί από το επίσημο service ότι η βλάβη οφείλεται σε κατασκευαστικό πρόβλημα και όχι σε υπαιτιότητα του χρήστη, προχωράμε σε αντικατάσταση του προϊόντος.

Αντικατάσταση συσκευής δεν γίνεται στην περίπτωση επανεγκατάστασης λειτουργικού ή αντικατάστασης μπαταρίας.

Σε περίπτωση που το πόρισμα από τον τεχνικό έλεγχο αναφέρει μηχανικό πρόβλημα συσκευής, τότε το κατάστημά μας προβαίνει, μετά από συνεννόηση με τον πελάτη, σε αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο ή σε επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη.

Η διαδικασία ελέγχου μπορεί να διαρκέσει μέχρι και 14 ημερολογιακές ημέρες.


Eπισκευή/Service της συσκευής

Ανάλογα με την συσκευή που έχετε,πέραν του 7 ήμερου, απευθύνεστε απευθείας στην εκάστοτε αντιπροσωπεία,για τα Xiaomi  μπορείτε να απευθυνθείτε σε εμάς ή στην Citisaid  με την απόδειξη αγοράς .

Για να μπορέσει να γίνει σωστά η διαδικασία του ελέγχου , σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να προσκομίσετε, το κινητό πλήρες ξεκλείδωτο (pin/μοτίβο κλειδώματος, λογαριασμοί) και αν είναι apple να έχει απενεργοποιημένο το find my iphone , καθώς και την απόδειξη της αγοράς.





Επίσημα Service:



Nokia,Samsung / Smarteck Electronics - Tηλέφωνο: 2105820000  Πελασγίας 85, Περιστέρι 121 36    https://smartec.gr/gr.php


Apple  - Tηλέφωνο: 2119991260 Η εταιρεία Infoquest (Λ. Κηφισού 125 Ρέντη) και 0080044145417. Καθώς και η εταιρεία I-System 2152154400 https://store.i-system.gr/


SAMSUNG  - Tηλέφωνο: 801117267864 και από κινητό 2106897691 www.samsung.gr


SONY  - Tηλέφωνο: 80111810810 https://www.sony.gr/


LG  - Tηλέφωνο: 2104800564  https://www.lg.com/gr


MOTOROLA-CATERPILLAR - CELLCOM Ε.Π.Ε.- Αργυρουπόλεως 65, Αργυρούπολη 16451 Tηλέφωνο: 2106621035 http://www.cellcom.gr/site/gr/


HUAWEI   - Tηλέφωνο: 2170007575 Μιχαλακοπούλου 178, Αθήνα 115 27, 09:00 ~ 17:00 Δευτέρα έως Παρασκευή, εκτός Επίσημων Αργιών https://consumer.huawei.com/gr/


XIAOMI   - Μπορείτε να απευθυνθείτε στο τηλεφωνικό μας κέντρο (210-3006314)


Lenovo   - Tηλέφωνο: 2111984507 Lenovo Technology B.V.- Greece Branch Λαγουμιτζή 24 Καλλιθέα, ΤΚ 17671 Αθήνα https://www.lenovo.com/gr/el


Alcatel - Cellcom Ltd-TCL - Τηλέφωνο: 2109933070 https://www.alcatelmobile.com/gr/


REALME - Τηλέφωνο: 2160027021 ΑΠΟΛΛΩΝΟΣ 6  , Ελληνικό ΤΚ 16777    https://smart4all.com.gr/